Händelser...

Fy vad jag skäms, vet knappt hur jag loggar in på min blogg när jag nu äntligen tar mig för att uppdatera denna.

Hos har det väl hänt lite saker sen sist.

Jag har förlorat min farmor som ni tidigare läst, vi har haft begravning för henne.
Det var Emils första begravning, det var inte skoj. Kvällen innan begravning förklarade vi vad som skulle hända nästa dag, hur allt går till m m, men vi berättade aldrig vad som sker efter man varit i kyrkan.

När vi var i kyrkan gick det till graven, han visste ju inte vad som skulle ske då. Sedan ville han inte gå fram till graven när vi skulle lämna vår ros. Han höll krampaktigt i morfars ben. Det var ju vårt fel som inte berättat. Men annars gick allt bra. Jag och Emil stannade där några dagar ef begravningen. 

Jag är nu arbetslös men inte sysslolös.... Jag har snart varit arbetslös en månad men jag har fullt upp hela tiden. Jag har haft influensa (ej svininfl), idag är första dagen jag är riktigt pigg. Jag har faktiskt jobbat hos pappa som personligassistent samt hjälpt mamma med lite utejobb. 

Emil går nu bara 15t/v på dagis och det märks på honom. Han tycker det är skönt m sovmorgon men inte att gå hem tidigt. 

Ifredags så var jag på kunskapenshus, jag har tänkt läsa upp några ämnen om jag inte lyckas få nå jobb under hösten. Jag är ju ingen riktig plugg häst men vi får väl se. 

Vi har hunnit var med att hämta en stor älg som min älskade man skjutit. Han är så duktig, vad skulle jag göra utan dig...älskar dig. 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0