Första snön, jippi!!!!

I morse när vi slog upp ögonen så lyste det alldeles vitt på backen. Det var jätteskoj, tyckte vissa av oss i familjen.

Emil han vaknade kl 06,15 m Magnus, sedan kom han till mig en stund typ 2 sek. Han sa till mig att han ångrade sig och gick till Magnus istället, fikade lite sedan var det daxs att gå ut och skotta snö.
Klockan sju var vi ute och skottade, gick en prommis med Felix. När vi hade varit på prommis så gjorde vi en snögubbe.

Isak har varit här en stund medans Anna och Nelly var på lek och sjung. Pojkarna har skottat en grotta.

Vi har varit och inhandlat nya vinterskor till Emil, stl 33. Jag kan inte förstå vem han ärvt dessa fötter ifrån...Magnus har ju små babyfötter, jag har korta men breda.
Men vad det är svårt med skor, jag försökte läsa lite tester igår men blev inte klokare för det. Nu när vi fått en skoaffär till Jmk så vill man ju handla där. Vi köpte tillslut GoodYear vinterskor, kopia av Kuoma men dessa ska vara vattentäta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0