Borta bra men hemma bäst...

Jag skäms nästan, känns som att jag börjat tackla av med bloggandet...men jag ska försöka bättra mig.

Nu har det snart gått tre veckor av min semester, tiden går så fort.

Vi har  varit och rest runt "hela" sverige känns det som.
Vi åkte först ner till Sthlm till Magnus syster m fam. Där stannade vi i två nätter, vi hann med Naturhistoriska Muset, kollade in dinosaurie skelettt, hur kroppen fungerar.

Vi har även varit i Motala hos Magnus kusin m fam. Där var vi på grodjakt men utan resultat, vi besökte Busfabriken så att barnen fick leka av sig lite energi.
Vi kan inte skryta med att vi haft det bästa semestervädret, regnat har det gjort nästan hela tiden.

Sedan åkte vi vidare till Kungälv till mina släktingar.
En dag var vi på Liseberg, vi besökte Volvo muset, Flyg muset så vi har varit kulturell för flera år framöver. Jag tycker det är jätteroligt att gå på museum men inte vår son. Det syns tydligt, känns är så att vi måste gå oftare på museum.

Vi tillbringade även några dagar på Västkusten, Gassholmen. Där hade vi lite regn men mest sol. Där fiskade Emil och Magnus krabba, Magnus fiskade lite makrill.

Vi tog en tur med båten till Lysekil. Där är det fint, ibland kan man tro att man är i utlandet

Vi har firat vår son som blev fem år när vi var i Kungälv.
Igår hade vi ett litet kalas här hemma med nära och kära.

Nu ska vi packa om väskan för att på tisdag styra kosan mot Lycksele djurpark m m.

Imorgon åker Magnus till Kamlunge Camping tillsammans med Martin för att forspaddla.

Hoppas dom får bra väder.

Lägger in bilder senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej&hå vad ni har hunnit med mycket. Hörde att ni var på rymmen när sonen fyllde år, just nu är vi i stugan, men vi tittar förbi när vi kommer hem. /Eva.

2009-07-19 @ 00:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0