IKEA...

Ihelgen har jag och Magnus vart på en liten minisemester utan Emil.
Emil hade turen att få stanna med farmor och farfar i Strömnäs. Tack så mycket för att han fick vara med er.

Vi har besökt min gamla farmor i Haparanda samt min faster. Just nu så mår inte min farmor så jättebra, hoppas att hon inte behöver lida så mycket längre till. Känns skönt för mig att jag varit dit.

Vi har även hunnit med lite shopping på IKEA, Jysk mm. Jag har köpt en ny kökslampa, en massa plastbackar så jag ska kunna få lite bättre ordning i min garderober.

Igår när vi kom hem så tömde vi Emils gamla rum, idag har jag köpt färg så Magnus ska sätta igång med målningen. Själv ska jag och Emil åka till Mattis och vara med pappa när mamma läggs in över natten på sjukhus.

Känns jätteroligt att få göra om inne, vi har ju bara fixat utsidan av huset den senaste tiden.
Denna vecka är fullspikad men någon dag måste jag ta mig till stugan och plocka  lite hallon, var där i fredags och då plockade jag 11 liter.

Sedan har vi några som fyller år i veckan samt att Emil ska ha sitt barnkalas till helgen. Just nu är det mycket!!!




P.s Ni som läser min blogg, skriv gärna några ord...


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: monica pettersson

mmmmm vad det låter gott med hallon haha

2009-08-19 @ 17:00:37
Postat av: Eva

Nu har jag varit och läst... måste VERKLIGEN försöka ta mig förbi och titta på ert projekt. Att det ska vara SÅ svårt att få kvällarna att räcka till. Ihelgen blir det fotboll igen för oss, men vi kommer på kalaset iaf.

2009-08-21 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0