Älskade farmor/gammelfarmor





Min älskade farmor har nu lämnat oss för att möta farfar.

Hon var alltid så glad, hon hade ett varmt hjärta, ville alla väl.
När jag var liten så var jag mycket hos min farmor och farfar.
Kommer ihåg att jag var mest med farfar,
 jag och farmor kom inte
alltid så bra överens men jag älskar henne ändå.
Höjdpunkten var att få följa med till bagarstugan och
se när "tanterna" skulle baka mjukkakor m m.
Hon älskade sina trädgårsland, mer än halva gården bestod av land,
blomland, grönskasland, jordgubbsland samt potatisland.
Hon hade även ett litet växthus på gården som var fyllt med
tomatplantor, paprikaplantor  och gurkplantor.



Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan,♥
vi saknar dig så!










Kommentarer
Postat av: Fia

Hur gick det för er i helgen?

2009-08-31 @ 08:56:29
Postat av: Towe

Tack det gick bra. Nu är vi hemma äntligen... Vi hörs!

2009-09-04 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0